skip to Main Content

YOBZ

Een nieuwe manier van recruitment

YOBZ, het enige bureau in de Benelux waar het 100% om recruitment professionals draait. Samen met de twee initiatiefnemers van YOBZ hebben wij de merkstrategie uitgewerkt in een online branding quickscan. Wat sterkt de gedachte van het merk YOBZ?

Drie elementen vormen de focus van het merk YOBZ

MERK

Samen met de twee initiatiefnemers van YOBZ hebben wij diverse brainstormsessies gehouden om de identiteit van het nieuwe merk vast te stellen. Deze visie en identiteit is uitgerold naar de huisstijl. Denk hierbij aan het logo, vistekaartjes, (digitaal) briefpapier, enveloppen, template voor een CV en PowerPoint presentatie. Bij alle communicatiemiddelen staan de bovenstaande drie elementen, Avontuur, Samen & Kracht (ASK) centraal.

WEBSITE

Na de realisatie van het logo en de huisstijlmiddelen, is de huisstijl doorgevoerd in een passend webdesign met een eigentijdse look & feel. De functionaliteiten zorgen voor het eenvoudige gebruik van de website. Ook de content sluit hierbij aan. Een onderdeel dat wij blijven aanvullen met blogs die bij het vakgebied aansluiten.

Wij werken voor

Back To Top